در رسانه| توزیع وسایل سرمایشی در قالب طرح نسیم برکت در اردبیل

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت: ۲۰۰ عدد وسایل سرمایشی در میان نیازمندانی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند توزیع شد.

مهدی افتخاری، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: ۲۰۰ عدد وسایل سرمایشی در میان نیازمندانی که تحت پوشش کارگروه امداد و بهزیستی هستند در شهرستان‌های پارس‌آباد، بیله‌سوار، گرمی و مشگین شهر در قالب طرح نسیم برکت توزیع شد. وی افزود: سیاست و خط‌مشی ستاد اجرایی فرمان امام استفاده از ظرفت و توانمندسازی گروه‌های جهادی و مؤسسات خیریه است که این طرح نیز با همراهی و مشارکت آن‌ها در توزیع و شناسایی نیازمندان صورت گرفت.

وسایل گرمایشی در زمستان توزیع می‌شود

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان اردبیل تصریح کرد: برای فصل زمستان نیز در نظر داریم که وسایل گرمایشی میان نیازمندان استان که بیشترین سهمیه آن مربوط به بخش جنوبی استان بوده توزیع کنیم که این امر نیز به‌زودی اجرایی می‌شود. افتخاری عنوان کرد: همچنین امسال نیز ستاد اجرایی فرمان امام در طرح‌های برکت الحسین ۳۰۰ زائر اولی و در طرح ۲۰۲۰ محله نیز ۵ اتوبوس زائر را از محلات خانه احسان راهی عتبات‌عالیات کرد.

کد خبر 116716

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد